تبلیغات در اینترنتclose
یک فروش خوب/یک انتخاب مناسب
.:: در حال بارگیری،لطفا کمی صبر نمایید... ::.
نام کاربری : رمز عبور :
رمز عبور را فراموش کردم
عضویت
شما هنوز ثبت نام نکرده ايد و يا هنوز وارد اکانت کاربري خود نشده ايد از شما خواهشمنديم وارد شويد يا ثبت نام نماييد.

ارسال پاسخ جدید
نام تاپیک : یک فروش خوب/یک انتخاب مناسب 30 بار دیده شد
ارسال ها 1
عضویت 14 /1 /1397
یک فروش خوب/یک انتخاب مناسب
من به سهم خودم همیشه سعی می کنم هر هفته با تعدادی مشتری و مصرف کننده نهایی خودم صحبت کنم تا به این طریق از واکنش و برخورد او نسبت به لمس کالایی که در اختیارش قرار داده ایم و نظر نهایی اش آگاه شوم . این موضوع کمک زیادی به من می کند برای بررسی موضوع !، هنگامی که بازرگان و یا سازنده ای کالایی را به من پیشنهاد می کند. به تبع این امر و چون گهگاهی با مصرف کننده ی نهایی سر و کار دارم این سوال را بارها شنیده ام که : آقا ! دریل خوب ! چی دارین ؟ که به نظر من راز موفقیت هر فروشنده ای می تواند این باشد که بتواندپاسخ این سوال را درست بدهد و برای این امر ابتدا به ساکن باید خوب مورد نظر خریدار را درست معنی کند و کالای متناسب با آن را بدون هیچ ملاحظه ی خاص و منظور رسانی جهت دار به مشتری معرفی کند. من اعتقاد دارم که به همان اندازه و حتا خیلی بیش تر از کیفیت محصول و کارآرایی آن انتخاب درست محصول برای کاری که قرار است انجام دهد + کسی که قرار است با آن کار کند ، مهم است.
ممکن است خیلی پیش بیاد که کالایی را مد نظر خریدار است را در اختیار و در دسترس نداشته باشید ولی همیشه باید در نظر داشت که اباید با مشتری صداقت داشت و تفاوت کالایی را که جایگزین به او معرفی می کنید شامل نقاط ضعف و قوت به درستی و کمال به او بگویید . من همیشه سعی می کنم اطلاعات کامل شامل کشور سازنده و کیفیت ساخت ، گرید ساخت و کارآیی نهایی محصول را به خریدار انتقال دهم و بگذارم خود او تصمیم بگیرد. اینجا در صورت رخ دادن اتفاقی که شما پیش بینی کرده اید و به مشتری اطلاع داده اید ضعفی متوجه ی شما نخواهد بود. بسیار پیش آمده که مشتری خواسته است به نوعی از من بشنود که جنس ساخت کشورآ هم همان کارآیی جنس ساخت کشور ب را دارد. ولی بدون در نظر گرفتن خرید یا عدم خرید با صداقت به او می گویم که نمی تواند با قیمت پایین تر بهترین کیفیت را در اختیار داشته باشد و همه جای این دنیا این اصل بدیهی برقرار است که کیفیت اتفاقی نیست و برای داشتن هر چیز بهتری باید هزینه ی بیش تری پرداخت کرد. اینجور، مصرف کننده حس بهتری دارد چون می داند که با کالای خریداری شده چگونه باید رفتار کند و تحت چه شرایطی از آن استفاده کند و تحت چه شرایطی از خدمات آن بهره مند می شود.برخی فروشندگان همیشه این ترس را دارند که اگر راستش را به صورت رک بگویند مشتری را از دست می دهند ولی من اعتقاد دارم وقتی شما به صورت کامل حقایق را بیان می کنی مشتری رضایت بیشتری خواهد داشت. و نفروختن بهتر از آن است که شما یک فروش نامناسب داشته باشی و یک مشتری ناراضی به مجموعه ات اضافه کنی.
اینجا باید برگردیم به سر سوال اول و از این جمله یک بار دگر شروع کنیم که: (آقا دریل خوب چی داری ؟!)
اینجا باید جای مصرف ، نوع مصرف، میزان مدت مصرف و کسی که قرار است با دریل کند مشخص باشد تا شما بتواید سایز و وات و برند مناسب را به خریدار معرفی کنید.
یادمان باشد که گل یعنی ضربه مناسب در لحظه مناسب با شدت و زاویه مناسب و یک انتخاب مناسب برای مشتری یعنی یک گل برای مجموعه مان و یک فروش نامناسب می تواند در حکم گل به خودی باشد. به نظر می رسد برای گل نخوردن گاهی باید رونالدو را ول کنیم و خودمان را بچسبیم.



/
دریل های مگنت رادیران
سه نفری دات آی آرسه نفری دات آی آرسه نفری دات آی آرسه نفری دات آی آر
سه شنبه 14 فروردین 1397 - 14:08
ورود به سایت این کاربر ارسال پیام خصوصی به این کاربر ایجاد نقل قول تشکر میکنم گزارش این تاپیک به مدیریت




برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :